memoRies
memoRies

memoRies

دعا...

خدایا میشه این ارامش نسبی بعد از 1سال و نیم و نگیری؟؟؟

امام جعفرصادق گفتن اگهه از بلایی که قراره سرتون بیاد بترسین و دعا کنین خدا هیچ وقت اون بلا رو سرتون نازل نمیکنه

حالا من خواااااااااااااااااهش میکنم خداجون خودت یه جوری درسش کن...نزار بهم بریزه همه چی...

دلم شکست!

بندش زدم!   بخشیدم!  گذشت گذشت ! شدم این آدمه بیش از اندازه حساس 

ک الان هستم!


رانندگی...

امروز در رانندگی ام ر...

وبسییییییییییییییی اعصابم به هم ریخت و هواسمم پرت شد...

دوباره دررررررررررررررررررررس

نه خوشحاام نه ناراحتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

کاش...

دیشب به این نتیجه رسیدم که کاش برنمیگشتم یزد

کاش از 6 ماه پیش با بابا قهر تبودم


کاش...

مثل قبل ادم بودم...

کاش این اتفاقا برامون نمیوفتید

کاش به یکی میتونستم بگم دردم چیه

عشقمه...

مامانم کاری رو که خیلی دوس داره یه اتفاقی که خیلی دوس داره میگه عشقمه یه روزی بتونم فلان کارو بکنم

منم عشششششششششقمه گواهی نامه بگیرم بعد کلا با زهرا و فاطی ولووووو باشیم تو خیاااااااابوووووووووون

خدا جووووووون قسمت کن

احساسات خانوادگی...

فرزان ما هرجا میخواد بره باید همه همراش برن 

مثلا میخواد 1 قدم برداره 

خاله بیا 

مامان بیا 

مامان فریدا(مامان من که اسمش فریباس)بیا 

بابا بیا... 

 

مامانش:دلم میخواد کل خونوادش باهم منفجر بشن برن هواااا ببینم کیو صدا میکنه!!!!

شیمای اصل...

ا 
این ترول رو تو وب دوستم محیا(دامپزشک تازه وارد)دیدم 
چون دقیقا شخصیت خودم بود گزاشتم

تصمیم...

تصیمم را گرفتممم  

اخرین تیر کوچولومو به نسیم میندازم اگه شد که شد نشدم به جهنم حریف اونا نمیشم حریف خودم که میشم:) 

میرم همونجا

داروخانه...

هرچه به مادر اصرار میکنم قبول نمیکنه یا بزارم هفته اخر بشه برم جا قبلیییی 

اخرین برگ برندم خواااااهرمهههه