memoRies
memoRies

memoRies

امام زاده صالح...

اخرین باری ک رفتم تهران بلیط گیرم نیومد و با این قطار های غار غارو اتوبوسی رفتم 

اتفاقا مریم و سارا هم با همون قطار میومدن تهران بزررررگ 

شب تا صبح خواب نرفتم 

حدودای 4 رسیدیم  

هوا سرد بود و بارون میومد 

کاپشن برده بودم اما چکمه پام نبود 

امیر اباد ک رسیدیم دیدم یاااااااااا حضرت عباااااس 

برف اومده:(( 

خوابگاه ما هم کاملا سر بالایی بود 

گفتم خوبه حالا کله سحری لیز بخورم و قلم ساااااااار بشم 

به هر بدبختی بود رفتم بالا 

بچه چند روزی میشد اومده بودن 

نماز خوندم و خوابیدم 

بچه ها دیدن من بسیییییی خوش حال شدن:)) 

ازشون پرسیدم کی برف اومده؟؟ 

گفتن بررررررف؟؟؟؟؟؟؟ 

مگه برف اومده؟؟؟؟؟ 

فهمیدم از پا قدم من نصف شب برف اومده بوده:)) 

1ساعتی بیشتر نخوابیده بودم 

پاشدم رفتم امامزاده صالح 

دفعه اولم بود 

کل مدتی ک تو مترو بودم خواب بودم 

فقط هر ایستگاه بیدار میشدم ببینم کجاییم 

خلاااااااااصه پرسون پرسون رسیدیم به امام زاده صااااااااااااالح:) 

یه خانمی بود ک شوهرش سرطان داشت و خیلی بد حال بود کلی گریه کردوووووو ایناااااا 

به خاطر مشکلی ک اون موقع داشتم چشمام از حدقه در اومد از بس گریه کردم 

بعدشم تنهاییی کلیییییییی تجریش رو گشتم:)))) 

 

همون روز نتیجه های نهایی بین الملل میومد 

با دیدن نتیجه ها وسایلمو جمع کردم و فرداش رفتم دنبال کارای انصراف 

مسول اموزش میگه فکراتو کردی خانوووووم؟؟؟ 

اخه اکله نمیدونی وقتی نیمه متمرکز قبول میشی متمرکزت کنسل میشه؟؟؟؟؟ 

خلااااااااااصه شبش هم برای اخرین بار رفتم کلی ات اشغال خریدم و جاهایی ک میخواسم همیشه برم رفتم 

بازم تنهایییییییی:)) 

روز بعدشم ناهار با بچه های اتاق رفتیم بیرون و بعدشم پارک لاااااااااله:) 

 .

 .

 .

خیلی میخوام برم تهران ک دو باره برم امام زاده صالح ک بهش بگم به هر ضرب و ضوری بود حاجتمو گرففففففففففتمممممم:))))

نظرات 1 + ارسال نظر
محیا نورمنور جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ http://dr-pet.blogfa.com

کلی یاد قدیما کردم شیما جونم... جات خیلی پیشمون خالیه :(

محیااااااااااااااااااااااااااااااااا
عزیزممممممممممممم
خیلی دلم واسه همتون تنگ شده:((
میخواسم بیام ببینمتون جور نشد:(((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد