memoRies
memoRies

memoRies

انگل

احساس انگل بودن میکنم... 

هیچی درس نخوندم صبح تا حالا 

خدیااااااااا 

اه..... 

چرا من زور بالا سرم نباشه درس نمیخونم اصن هیج کار نمیکنم؟؟؟؟ 

اه..... 

کلی دررررررررررررررررررررررس ریخته رو سرم 

هرجور شده باید بیدار بمونمممممممممممم

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوش چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ http://nilooosh.blogfa.com

بله این یه چیز طبیعیه که فقط بچه خیلی خیلی مثبتا و آینده نگرا انجامش نمیدن!!!! ما عادت دارم دم امتحان درسا رو تموم کنیم!!!!!!

چرا من و تو خیلی خیلی مثبت نیسم؟؟؟؟؟؟؟هاااان؟؟؟

good girl چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ب.ظ

آره قبولعضی وقتا حال دارم درس خوندن نیییییییی!
اما فقط بعضی وقتا!ها!

چه خووووب:)
خوش به حالت :)))

محیا نورمنور جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://dr-pet.blogfa.com

شیما جون من لینکت کردم :)))) تو ام اگه دوس داشتی لینکم کن یه سر به وبمم بزن
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

حتما دکترررررررررررررر:))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد