memoRies
memoRies

memoRies

ددر دودور...

امروز بعد از امتحان ریاضی ک بشدت گند زدم رفتیم بیییییییییرون 

من و هستی بودیم فقط خییییلی گشنمون بود 

رفتیم 2تا ذرت و 2تابستنی سفارش دادیم 

هر کی مارو دیده حتما گفته این قحطی زده ها دیگه کجا بودن؟؟ 

 

بعدشم بنده کار بانکی داشتم و سه سااااااعت خانوادگی تو بانک بودیم و منم همش مواظب فرزاااااااان بودمم 


 فیلم خروس جنگی بود رضا عطاران تق تق میزد تو گوش بچه هاش بعد میپرسید چی بود؟؟اونا میگفتن پشه 

الانم من تق تق میزنم پس کله بچه میگم کی بووود؟؟؟ 

میگه مگش!(همون مگس خودمون)


خواهرم مرا مسخره میکند... 

تو ک همه چیز را میدانی... 

تو ک راز دلم را میدانی... 

تو ک  دردم را کشیده ای... 

چرا؟؟؟ 

چرا کمکم نمیکنی؟؟ 

چرا مرهم دلم نمیشوی؟؟ 

چرا؟؟ 

تنها خواهرم چرا؟؟ 

چرا کاری میکنی ک از غریبه کمک بخواهم؟؟ 

چرا کاری نمیکنی ک به تو اعتماد کنم ؟؟

چرا دستم را نمیگیری؟؟ 


خدا میدونی امروز چه خبره... 

مامانم خییییییییییلی امید داره 

به این دلبسته 

منم همین طور... 

دوسسسسسستان دعا کنین خدا دعاهامو قبول کنه

نظرات 3 + ارسال نظر
good girl سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ http://aseman-man.blogsky.com

آخی چ قد قشنگ نوشته بودین....
وبلاگتون زیباست.
خیلی خوبه آدم بتونه اینطوری رویداد هارو روی کاغذ بیاره!
این آدمکای خوشکل از کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به منم سر بزن و جوابشو بهم بگو....
خواهش...

لطف داری شما
مرسی :)

مریم سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ http://sampadytriplet.blogfa.com

قالبت عـالیه
بمیرم واسه فرزان ک تو خالش شدی!! امروز ب محبوبه میگم خیلی دوس دارم بدون اینکه ازدواج کنم بچه بگیرم از پرورشگاه!! میگه بچه منا بزرگ کن!!!!!!!!!!!!!!!!
دعات مکنم!!
خیلی دعاام کن :|

مررسی:))
چمه مگه؟؟؟:))
راس میگه محبوبه
2روز ک پیشت بود دیگه بچه نمیخوای
فقط بچه مردم خشه
مرررسی خوااااااهر...
حتما:)))

نیلوش چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://nilooosh.blogfa.com

شیما تو هم جمعه کلی منو دعاکن...

حتتتتتتتتمااااااا:)
داییم اینا هم رفتن مشهد میگم واسه همتون دعا کنن:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد