memoRies
memoRies

memoRies

محله پدری!!

بالاخره ب هر ضرب و زوری فصل 3 ژنتیک لامصبم تموممم شد 

امروز رفتیم رای دادیم اونم تو محله قبلیمووون 

این همه راه گز کردیم ک 2 دونه رای بدیم 

انگار اینجا اصن حوزه نبوده!! 

بگزرییم... 

کلی خاطراتم ززنده شد 

تمام محل هایی ک بنده عمری در ان پلاااس بودم 

مثلا لوازم تحریریا ک همیشههه میرفتم چیزای جیگیلی ویگیلیییی میخریدممم 

و الان ب زووور یه اتد با خودم میبرم دانشگااااه  

فک کنم واسه دوستان هم یه چیزایی میخریدم

مثلا اون برچسب کیتی ک واسه نیلوفر خریدم:))) 

 واسه مریمم برچسب خریدم یادم نمیاد چی بووود 

 

خلاصههههه 

داشتم جعبه یادگاری هامو زیرو رو میکردم ک کاغذی پیدا کردم با این شعر 

کاش یادت نرود  

 

روی این نقطه پررنگ زمان   

بین ناباوری ادم ها  

 

یک نفر میخواهد که به یادت باشد   

نکند کنج هیاهو برود از یادت... 

 دلم میخواد بدونم این دوست عزیزمون یادش هست ک اینو واسم نوشته یا نه 

 

اگه یادش باشه بعد از امتاحانای ما یه روز میریم هات چاکلت مهمووون مننن:))) 

 

الان باید برم جزوه سرطان بخونم ک احتمالا 10صفحه باشه یعنی امیدوارمممم بیشتر نباشهههه

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوش یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ق.ظ http://nilooosh.blogfa.com

پس اونجا بود که همیشه برام برچسب میخریدی...
کی بوده اوووووون؟؟؟؟

بلههههه:)))))

مریم سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ http://sampadytriplet.blogfa.com

من بوووووووووووووووووووووووووودممممم:))
مــــــــــــــــــــــــــــن
آخخخخخخخخخخخخخخ جوووون..
آقا نت خوابگامون مشکل داش نمیـــــــــــتونستم کامنت بدارم:((

مگه دانشگاه بززززرگ تهران وایرلس نداره ه ه ه ه ه ؟؟؟؟؟ایا؟؟
:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد