memoRies
memoRies

memoRies

دیروز میخواسم با اتوبوس بیام خونه کتاب امری هم دستم بود همیشه پسرای بی تمدن با این کتاب بهم متلک میگن 

کتاب:امری اصول ژنتیک پزشکی  

یکی بگه این کلمه پزشکی متلک داره اخهههه؟؟؟ 

تو ایستگاه ک بودم ۲تا پسر اومدن منم کتابمو قایم کردم نبینن 

چند دقیقه بعدش رومو برگردوندم دیدم یکیشون داره خط بریل میخونه!!!! 

هر دوشون نابینا بودن!!! 

یهو خیییییلی خجالت کشیدم واسشون ناراحت شدم:((( 

در همین افکار بنده مثل جغغغغغغد چشم دوخته بودم چه جوری خط بریل میخونه ک... 

یکیشون یه برگه گرفت جلوم گفت:میتونین اینو واسمون بخونین؟؟ 

منم خوندم... 

جند لحظه بعدش این ۲ ریالی کج و کوله افتاد ک اگه این نابینا بود از کجا فهمید من کنارشونم؟؟؟ 

اتوبوس ک اومد دیدم به هر سختی بود سوار شد یعنی مقدارات اندکی بینایی داشته البته اونیکی کاملا نابینا بود... 

و اگه فهمیده باشه کل مدت من مثل ندید پدیدها چشمامو لوک کردم رو برگه اش 

خاک برسر من ک اینقد تاااابلوام 


خانواده اومدن دنبالم کتابخونه 

فرزان همینجوری مظظظلوم یه گوشه نشسته بود 

من:چشه این بچه؟؟ 

مامانش:سرماخورده 

من دست کشیدم رو صورتش دیدم یه کم داغه 

من:فرزان خاله تب داری؟؟ 

فرزان:آ آ آن ن ن 

من :سرما خوردی؟؟ 

فرزان:آ آ آ ن ن ن 

من:کتک موخوای؟؟ 

فرزان:نهههههههه 

 

فقط میخواسم ببینم حواس هست چی میگم یا همینجوری جواب میده 

زهره اش ترکید بچمممم:)))))

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوش پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ http://nilooosh.blogfa.com

من میگم عینک دودی به درد همین وقتا میخوره!!! کسی متوجه نمیشه داری بهش زل میزنی

تو باز احساسات خرج کردس واسه این بچه؟؟؟؟

بله...بله... خیلی با احساااااسم من:)
کاش میشد سر کلاسم بزنی عینک دودی
ک این هستی بیچاره هی مجبور نباشه منو جمع کنه:))))

نغمه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

از وبلاگ کلاستون فهمیدم عزیز دلم
من داروسازی بین الملل کرمان میخونم.

پس خودت میدونی همه بچه های این پردیس مایه دارن:)

تو پسرا حدس میزنم یکی از پسرای شیرازی مون
البته 8تا پسر بیشتر نداریم
خودت یزدی هستی؟؟

نغمه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

خودم اهل سمنانم. میتونی به ترتیب استانیشون بگی کدومشون مایه دارترن؟ میخوام بدونم از کدوم استانا پولدارترن؟
راستی منم یه سمپادیم خوشحالم باهات اشنا شدم

کلا یزدیا و اصفهانیا و کرومونیا پولدارترن
کل دانشکاه منظورمه
ولی به نسبت اصفهانی ها پولدارترن
مررسی خانم دکتررر منم همین طوررر:))

نغمه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ق.ظ

تو کلاستون اصفهانی دارید؟ پول دارند؟
ما تو کلاسمون یه اصفهانی با یه تهرانی از همه پولدارترن.

نصف پردیس بین الملل یزد اصفهانیا هستن...
تو کلاسمونم خیلی داریم
وضشونم خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد