memoRies
memoRies

memoRies

فرجه ها داره شروع میشه و کلی درررررررررس داریم 

حالا من این وسط میخوام تعلیم رانندگی هم برم 

دیروز رفتم سیداشهدا(بدووون هستی

من عاشق اون مغازه ای ام که دسته کلید و اینا داره 

دبیرستان ک بودیم امکان نداشت اونجا برم و چیزی نخرم همییییشه هم جفت میخریدم 

دو تاشم دادم مریم.... 

 

هستی میخواس بریم سزار ولی چون من کار داشتم نتونستیم بریم 

آهش دامنمو گرفت 

ناهارمون خییییلی بد مزه بود ناهار رلت خوردم 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

اس جوای نمدی چرا؟؟؟
تو هنوز پاتوقت سیدالشهداست؟؟؟؟؟ :))))))))))))

تو کی اس دادی؟؟؟ندیدم ب جون خودم

مریم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://sampadytriplet.blogfa.com

عزیییییییزم هنوز دسته کلیده رو دارمش میبینمش یادت میفتم
خیــــــلی میس یوو

راسی
تــــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــ....

منم دارمشششششش:))))
مرررررسی

سارا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

جواب اس مارو که نمیدی!
نظرمونو هم که تایید نمیکنی!
ولی تولدت با تاخیر مبارک!!!!!!!!!!!

سارا ب خدا اسی واسم نیومده جواب بدم
الان دیدم

مرسی سارا جوووووووون:))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد