memoRies
memoRies

memoRies

دیروز سر کلاس ژنتیک.... 

استاد قاسمی:بچه هایی ک تویی بهزیستی هستن چون هیچ پیشینه ژنتیکی ندارن نمیشه پیش بینی کرد چه بیماری قراره بگیرن ممکنه شما بچه ای بگیرین و بعد از یه سال بفهمین فلجه یا... 

نمانده کلاس(اقا مسیح)(اصفهانیه):استاد نمیشه پسشون بدی؟؟؟؟ 

 

دلبندم جوراب ک نخریدی یه موجود زنده گرفتی!!!  

 .

.

بازم سر کلاس ژنتیک... 

استاد شیخها داشت درس میداد همه خسسسته و داغون 

ک گفت:وقتی دارو خونه زدین یه نفر میاد پیشتون میگه...

همه به این حالت 

هستی:یکی بیا این نیشای مارو ببنده!!! 

 .

تو حیات یه پسری رو دیدیم... 

هستی:چه قد این جواد و بیکلاسه 

من:این با لکسوز میاد دانشگاه... 

هستی:جدی؟؟چه قدرم خوشتیپ بووود 

امروز رفتیم هات چاکلت... 

بچه های مدرسه 

دو تا از پسرامون 

پسرای پزشکی ۹۰ 

پسر عمو هستی 

یکی از دخترای کلاس 

  

بعد ۱رب اومدن... 

همه رو دیدیم یعنی!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://sampadytriplet.blogfa.com

آخی دلم سوخـــــــت واسه بچه های بهزیستی:((
چه خوب بوده رفتین بیرون باهم!

سیناز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ

شیما اصن بحث نکن، کااااااملأ مشخص و واضحه ک عاشق شدی ناجور، حالا کی و کجاو چه جوریشو نمیدونم، ولی شدیییییده!‏ آخه خواهر دکتر من، اون حیاط هس نه حیات!‏ حیات ک میشه زندگی!‏

در اولین فرصت باید تعریف کنی یارو کیه و... : دی

نه بابا!!!از کجا فهمیدی؟؟

واقعا رو چه حساب میگی من عاشق شدم؟؟

حتما دو باره نتیجه گرفتی توووو!!!!

نیلوش چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ http://nilooosh.blogfa.com

راس مگه خو این سیناز،تو با اینهمه غلط املایی خیلی مشکوووووکی!!!!
هممممممه بووووودن هات چاکلت.....؟؟؟

شیما تو خو خودت قراراه جن تو بخریییییی،چکار این پشر لکسوریه داری؟؟؟

بابا من همیشه املام داغوووووون بود یادت نیییییی؟؟؟؟
خدا از دهنت بششششنوه

پسره نوه خاله میترا لاله زاری خودمونه!!!!
کاریش ندارم!!خششش نی!!!

نغمه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

تو کلاستون پسر مایه دار هم دارید؟ کجاییند؟ یزدیند یا ؟

بله!!!کلا تو پردیس ما شاخ زیاد وجود داره!!
فقط3تا یزدی داریم
بقیه شهرستانی هستن

نغمه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

مایه دارترین پسر کلاستون یزدیه ؟ یا شهرستانی؟ از کدوم شهرستون؟

اول یه سوال شما میدونی من ج دانشگاهی میرم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد