memoRies
memoRies

memoRies

اوج خوشبختی!!

تا ۱ساعت پیش با فرزان آلیسا آلیسا بازی میکردم با این قدم!! 

پدرم دراومد...بعدشم ۱ساعته چسبیدم بهش ک خوابش ببره 

مامانم گزاشتتش رو پا کل مدت اینجوری بوده 

دریغ از ذره ای خواب 

با دعوای مامان خوابیده 

استادی ک واسه فیزیک اومده خیلی عسلهههه 

لحجه شمالی داره با نمک حرف میزنه بیچاره هی سوال میپرسه هی مث جغغغغد نگاش میکنیم 

یه سوال پرسید هیچکی بلد نبود گفت مگه هفته پیش میانترم فیزیو نداشتین؟؟همه:چرااا 

چه امتحانی دادین ک اینو بلد نیستین اخه؟؟ 

بچه های کلاس به این حالت  

.

من و هستی اخرش دانشمند میشیم!!استاد داره میگه اگه دستگاه بافرساز داشته باشین کارتون خیلی راحت تره و قیمتش ۲؛۳ ملیونه 

من وهستی:دو سه ملیووون؟؟با این پول میریم گوشی اپل میخریم 

یا ۲۰بار میریم سزار 

بریم بدیم واسه یه بافر ساز؟؟؟تا این حد به کارای علمی علاقه داریم ما!!! 

یکی از بچه های دارو ۹۰ هست که 

مععععدن مس دارن!!! 

بریم ک اینقد بدبخت وندارن!!!! 

فک کن.... 

معدن دارنننننننن

نظرات 3 + ارسال نظر
نیل شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ http://nilooosh.blogfa.com

پاک آبرومونو بردی خانوم دکتر!!!
نه بخاطر آلیسا آلیسا ها!! اون که افتخاره
بخاطر "لحجه" بابا دیگه منم با نمره املای 16 میدونم "لهجه" ست نه "لحجه" !!!!!!!

جدی؟؟؟به جون خودم نمدونستم!!!

نیل شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ http://nilooosh.blogfa.com

بعد بمن میگین اصفهانی؟؟؟؟
هااااااااااان؟؟؟؟؟؟
دو تا اوشگول
معدنم میخرم برااااات...



چطو معدن دارن؟؟

اینو نمدونم !!
کرمونیه
جون من میخری؟؟؟

مریم سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ http://sampadytriplet.blogfa.com

آغا من ی پست دیگتم دیدم مزخرفو بد نوشتی یادم رف بگم خوب شد نیلوش یاداوری کرد...
دلم میخواد بغلت کنم!!!

هااان؟؟چی؟؟؟
چی میگی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد