memoRies
memoRies

memoRies

شیمی...

امروز اول صبح ک داشتم میرفتم ۱ گله گوسفند دیدم!!! 

یا حضرت عباس اینا دیگه کجا بودن 

هیچی دیگه سر امتحان هم اول تا اخر تو برگه بودم 

و بعد ازحدودا ۴ بار خوندن و حل کردن یه سوالی بازم ۲ که تو معادله بوده ضرب نکردم یعنی دیگه خاک بر سر من با این درس خوندن و دقت و داروساز شدنم 

بعد با هستی رفتیم سالار ک پزشکی نودیا هم بودن و بعدم رفتیم پاساژ تک 

خوب بود کلا... 

بعد از ظهری میخواسم برم ستاره نشد 

کلی خرید دارم....

نظرات 2 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ http://robefarda.blogsky.com/

اون عکسه گوسفندو کجا پیدا کردی؟؟

مریم پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ق.ظ http://sampadytriplet.blogfa.com

آغا من الان دارم مپکم از حسودی! من سالار و تک و ستاره مخواااام:((
تهروووووووووون خررررررر

دختر حال کن تو تهرووون
هر چهار شنبه میریم بیرون
اریا و ستاره از دماغمون در اومده!!!
.
چون یزد هیچ جایی دیگه نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد